14.5.2018 - 25.5.2018, 9.r.
17 . 2 . 2019
Očekávaný výstup | Učivo | Další upřesnění |
Český jazyk a literatura | ||
vádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře v období 1945-1968. uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře období 70. let - 80. let 20. století. uvádí základní literární směry a jejich významné představitele v české a světové literatuře období od 80. let do současnosti. |
PT: Výchova demokratického občana, principy demokracie jako formy vlády a způsobu rozhodování - demokracie jako protiváha diktatury a anarchie. | |
Anglický jazyk | ||
Zeptá se na základní informace. | • zjišťování informací týkajících se běžných témat v každodenních situacích za použití slovních spojení a vět | Průřezové téma: Osobnostní a sociální výchova, komunikace - potřeba komunikace mezi lidmi různých jazyků. Rozhovory se spolužáky, průzkum ve třídě. |
Německý jazyk | ||
Rozumí slovům a jednoduchým větám, které jsou pronášeny pomalu a zřetelně a týkají se osvojovaných témat, zejména pokud má k dispozici vizuální oporu. | Porozumění významu slov, slovním spojením a smyslu jednoduchých vět, vztahujících se k osvojovaným tématům. |
Množné číslo podstatných jmen. Témata: Zukunft, Träume und Wünsche, Traumberuf. Test-perfektum pravidelných a vybraných nepravidelných sloves. |
Španělský jazyk | ||
napíše jednoduché texty týkající se jeho samotného, rodiny, školy, volného času a dalších osvojovaných témat |
minulý čas složený, téma Recetas | sestaví a napíše jednoduchý recept |
Člověk a společnost | ||
Ukáže na mapách jednotlivých světadílů místa hlavních aktuálních politických změn v celosvětových souvislostech. Uvede příklady a porovná klady a zápory některých projevů globalizace. Vyjádří svůj osobní názor na některé globální problémy současnosti a podloží jej argumenty. |
Příklady vývoje názoru na význam zeměpisné polohy státu, hlediska politiky v celosvětových, globálních souvislostech a vztazích Globalizace. Aktuální podoba globálních problémů. |
|
Člověk a svět práce | ||
Prokáže v modelových situacích schopnost prezentace své osoby při vstupu na trh práce. |
||
Matematicko fyzikální základ | ||
Určí vlastnosti polovodiče. Objasní (kvalitativně) pomocí poznatků o gravitačních silách pohyb planet kolem Slunce a měsíců planet. Řeší úlohy na prostorovou představivost, aplikuje a kombinuje poznatky a dovednosti z různých tematických a vzdělávacích oblastí. |
vlastnosti polovodiče, polovodičová dioda, pohyb planet a vesmírných těles Dokončování rysu a rozbor úloh Malé maturity |
|
Svět přírody | V souvislosti se zdravím, etikou, morálkou a životními cíli mladých lidí přijímá odpovědnost za bezpečné sexuální chování | Lidská sexualita |
Estetická výchova | ||
Nalézá vhodnou formu pro prezentaci vybraných, upravených nebo samostatně vytvořených výtvarných vyjádření. | Vztah obsahu a formy obrazně vizuálního vyjádření. | Průřezové téma: Mediální výchova, tvorba mediálního sdělení - prezentace vizuálně obrazných vyjádření. Malba na plátno a prezentace vlastního díla, záměr, vztah k předloze, pokud šlo o reprodukci. Zpětná vazba k teoretickému testu v Malých maturitách. |
Tělesná výchova | ||
Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované dovednosti vhodně aplikuje v zařazovaných doplňkových sportech. |
Herní kombinace v košíkové a odbíjené. Úpolová cvičení. Doplňkové sporty. |