Dnes je úkol v učebnici ČTENÍ. Na str. 4 jsou zapsané věty pomocí slov a obrázku. Tento sloupeček mají děti nahlas přečíst. Používají k tomu záložku, kterou si slovo podloží. Ukazují si prstem na každé písmeno ve slově a u toho hláskují. Poté, co slovo vyhláskují, ho řeknou celé. Pokud by to někomu šlo ztuha, nevadí to, ale ať si to zkusí dvakrát. Abych věděla, že děti doma opravdu úkol splnily, rodiče se pod čtený text podepíší. Pokud by pro n...
Dnešní domácí úkol je v učebnicic MATEMATIKA před str. 15. "Kouzlíme" a spojujeme věci dohromady. Do prázdných políček si děti vymyslí vlastní věci, namalují je a zapíší počet čárek dohromady. Hodně zábavy.
Dnes je za úkol nácvik čtení. V učebnici ČTENÍ na str. 3 jsou zapsané věty pomocí slov a obrázku. Tento sloupeček mají děti nahlas přečíst. Používají k tomu záložku, kterou si slovo podloží. Ukazují si prstem na každé písmeno ve slově a u toho hláskují. Poté, co slovo vyhláskují, ho řeknou celé. Pokud by to někomu šlo ztuha, nevadí to, ale ať si to zkusí dvakrát. Abych věděla, že děti doma opravdu úkol splnily, rodiče se pod čtený text podepíší...
V učebnici matematiky na straně 13 ve cvičení 3 mají děti oddělit čárkou figurky podle počtu teček a do volného políčka dopsat počet zbylých figuerk. Ať se daří, Veronika.
Dnešním úkolem je procvičit psaní číslic 1 a 2 na listu A5, který mají žáci vložený do Záznamníku. Vás, rodiče, poprosím o vyplnění údajů v Záznamníku na str. 1 - jméno dítěte a telefony na rodiče, na str. 2 podpis pod seznam pomůcek, na str. 5 informace pro školní družinu, případně omluvenky na str. 53. Děkuji za spolupráci.
Dnes je úkol na pracovním listu. Je to kvíz, který navazuje na to, o čem jsme si povídali v hodině. Prosím čtěte dětem otázky a nabídku odpovědí, ony zakroužkují, co je správně. Přeji hodně zdaru, paní učitelka Katka
V učebnici Čtení mají děti přepsat větu ve cvičení 2 na straně 3. Děti dnes dostaly domů Záznamník. Prosíme vás o vyplnění osobních údajů v přední části Záznamníku. Ať se daří, Veronika.
Dnes mají děti úkol v učebnici MATEMATIKA na bílé stránce MEZI STR. 14 A 15. Děti mají samostatně vybarvit řetězy tak, aby se barvy pravidelně střídaly. Mohou použít dvě nebo tři barvy. Dále si mohou namalovat řadu např. autíček, lízátek, balónů a ty střídavě vybarvovat stejným způsobem jako korálky. Hodně zábavy.
Dnes je úkol na pracovním lístku - psaní jedniček a dvojek. Děti napíší jenom řádky, které jsou označené malou fialovou tečkou. Prosím dbejte o správný úchop tužky, vhodné sezení a o směr psaní. Jedničku i dvojku píšeme odshora, jedním tahem. Přeji hodně zdaru, paní učitelka Katka.
Děti mají dnes úkol v učebnici PÍSMENA. Na straně 8 přiřadí slova ze sloupce ke správným obrázkům. Kdo bude chtít, může si obrázky také vybarvit. Ať se daří, Vendy
Dnes mají děti úkol v matematice na vedlejší bílé stránce u strany 14. Děti mají samostatně vybarvit alespoň dva řetězy tak, aby se barvy pravidelně střídaly. Mohou použít dvě nebo tři barvy. Ať se daří, Veronika.
Dnes je úkol v učebnici PÍSMENA, str. 9 - psaní písmenka B.
- spojení obrázku s vyhláskovaným slovem. Prosím vyhláskujte svému dítěti dané slovo a veďte ho k tomu, aby poznalo, o který obrázek jde (př.: B-E-R-U-Š-K-A). Pokud to neuslyší, zopakujte ještě jednou/dvakrát. Abychom rozvíjeli i pracovní kompetenci, ať děti spojují barevně, ne jenom obyčejnou tužkou. Lépe se v úkolu bud...
Dnes je úkol v učebnici PÍSMENA, str. 8 - spojování napsaných slov s obrázkem. Prosím vyhláskujte svému dítěti dané slovo a veďte ho k tomu, aby poznalo, o který obrázek jde (př.: J-A-H-0-D-A). Pokud to neuslyší, zopakujte ještě jednou/dvakrát. Abychom rozvíjeli i pracovní kompetenci, ať děti spojují barevně, ne jenom obyčejnou tužkou. Lépe se v úkolu budeme potom orientovat. Přeji hodně zdaru, paní učitelka Katka.
Dnešní domácí úkol je v nové modré učebnici ČTENÍ 1 na str. 2. Děti nakreslí kosmickou loď a přepíší větu na řádek pod vzorovou větou. Učebnici si donesou až v PONDĚLÍ.
Děti mají v učebnici Písmena na straně 8 doplnit řádek s písmenem J. Je potřeba, aby se děti během psaní soustředily na správné sezení a držení tužky (uložíme tužku do postýlky). Ať se daří, Veronika.
Dnes budou děti uvolňovat ruku v učebnici CVIKY na str. 12 a 13 - jízda na brusli. Ať si to nejprve zkusí ve vzduchu a uvědomí si, jaká část ruky je v pohybu - rameno, loket, zápěstí. Rodiče poprosím, aby ohlídali správné držení tužky a správné sezení - to je mnohdy těžší než samotný úkol. Dále bych požádala rodiče o pomoc s nastříháním kartiček pexesa. Dětem jsem do středu vložila zavírací sáček, do kterého pexeso dáte. Tento úkol NENÍ na zítr...
Dnes je DÚ v učebnici matematiky, str. 14, cv. 4 a na vedlejší bílé stránce - děti si samy vymyslí, jak se budou barvy pravidelně střídat. Můžou použít dvě nebo i tři barvy.
Dnes budou děti počítat předměty dohromady na str. 12, cv. 2. Pokud byste si chtěli společné chvíle s počítáním prodloužit, můžete dávat dohromady různé předměty v domácnosti a vyjadřovat jejich počet DOHROMADY. Hodně zdaru.
Dnes je úkol v učebnici PÍSMENA, str. 7. - Modrý sloupeček - zakroužkovat písmeno T.
- Obrázky a čtverečky - děti hláskují slova a rozhodnou, zda je písmeno T na začátku, uvnitř, nebo na konci slova. Podle toho pak udělají křížek do čtverečku. Veďte děti k tomu, aby slova zkoušely hláskovat samy, pokud to nepůjde, pomozte jim a hláskujte nahlas společně.
Přeji hodně zdaru, paní...
Děti si domů odnesly pracovní list, na kterém mají vyplnit tabulku podle počtu daných předmětů. Úlohy jsou gradované. Úloha označená písmenem A je nejlehčí a písmenem E nejtěžší. Děti si mají vybrat jednu úlohu, která pro ně bude trochu výzvou, zároveň nebude moc těžká ani moc snadná. Ať s daří, Veronika.
Dnešní domácí úkol je v učebnci PÍSMENA str. 7 - trénink psaní písmena T - všechna písmena píšeme ODSHORA DO LŮ a sluchová analýza a syntéza - ROBOTOVÁNÍ na slova ve sloupečku, případně další. Pokud dělají delší slova potíže, robotujte jen ta kratší, aby to dítě bavilo, a občas zařaďte i slovo delší jako výzvu k posunu. Kdo dnes nedonesl vylisované listy, ať je nezapomene zítra přinést. Hodně zdaru.
Z dnešní výpravy si většina dětí přinesla 3 různé listy (např. jírovec, lípa, ...), případně cestou domů nějaké najděte. Úkolem je listy vylisovat a do úterý je vylisované dopravit opatrně do školy. Budeme si je lepit na pracovní list. Hezký prodloužený víkend.
Děti mají dnes udělat aktivitu v učebnici Písmena na straně 6. Společně s dětmi prosím procvičte sluchové vnímání slov, která jsou ve sloupečkou napsaná modrou barvou. Přečtěte slovo jako robot – po hláskách (M-A-R-E-K). Děti mají potom uhodnout, jaké říkáte slovo. Pokud děti budou chtít, můžou si zkusit být robotem a robotovat slova nebo obrázky ze strany 6 a vy je potom hádáte. Ať se daří, Veronika.
Dnes budou děti pracovat v učebnici PÍSMENA na str. 6. Řeknou název obrázku (ve škole jsme si je všechny prošli) a napíší, kde slyší hlásku M - na začátku - uvnitř - na konci, a zapíší M do příslušného rámečku. Opět můžete zařadit hru na roboty. Příjemnou zábavu.
Dnes je úkol v učebnici PÍSMENA, str. 5. Po straně je sloupeček slov. Děti mají za úkol spojit slovo s obrázkem, a to PODLE HLÁSKOVÁNÍ. Prosím vyhláskujte svému dítěti dané slovo a veďte ho k tomu, aby poznalo, o který obrázek jde (př.: D-U-D-L-Í-K). Pokud to neuslyší, zopakujte ještě jednou/dvakrát. Abychom rozvíjeli i pracovní kompetenci, ať děti spojují barevně, ne jenom obyčejnou tužkou. Lépe se v úkolu budeme potom orientovat. Přeji hodně...
Dnes je DÚ v učebnici matematiky, str. 10, cv. 1 - bludiště + vedlejší bludiště na bílé stránce.
Děti také mají v aktovkách desky s dalším úkolem na angličtinku.
Hezký den, paní učitelka Katka
Děti dnes dostaly domů pracovní list, ve kterém mají dokreslit robota, vláček a dárek podle přerušovaných čar. Zároveň mají také alespoň jeden obrázek vybarvit. Ať se daří, Veronika
Dnešní domácí úkol je v učebnici CVIKY na str. 8 a 9. Doporučuji začít uvolněním ruky na str. 9. Cílem je procvičit vhodné uvolnění ruky při psaní, aby nebyla v křeči. Prosím ohlídejte správné sezení - nohy, záda, hlava a správné držení tužky - děti by vám to měli ukázat :-). Obrázek domečku si děti moho vybarvit, zde je třeba se zase soustředit na pečlivé vybarvení, snažit se udržet barvu v obrázku - nepřetahovat. Hodně zdaru.
Dnes je DÚ v učebnici PÍSMENA, str. 4 - v modrém sloupečku kroužkovat písmeno O. V osmisměrce vyhledat slova, která jsou modře zapsaná pod ní. Děti najdou počáteční písmeno slova a potom sledují, kterým směrem se písmenka shodují v osmisměrce a ve slově pod ní. Přeji hodně zdaru, paní učitelka Katka
Dnešní domácí úkol je v učebnici PÍSMENA na str. 5. Psaní písmen U,Ú,Ů - nespěchat, hlídat si držení těla i tužky. Společně s dítětem trénujete slchové vnímání na slovech, která jsou v tabulce po pravé straně stránky. Děti, které umí číst, slovo řeknou jako robot a dospělák hádá, co řekly. U dětí, které ještě slova nepřečtou, je to obráceně - dospělák robotuje, např. D-U-D-L-Í-K a dítě vám řekně, jaké slovo jste robotovali. Pokud vás to bude ba...
Prosíme rodiče o součinnost, aby svým dětem prohlédli vlasy. Pokud se objeví vši nebo hnidy, je třeba je vyčesat a umýt hlavu vhodným přípravkem. Je také doporučováno vyprat plyšáky a ložní prádlo. Jako prevenci někdo doporučuje vtírat tea tree olejíček. Snad se nezvaných návštěvníků brzy zbavíme.
Dnes je úkol v učebnici PÍSMENA (str. 3) - napsat I, Í. Prosím dohlédněte na to, aby děti psaly písmeno zvrchu dolů a aby čárka mířila šikmo doprava. Přeji hodně zdaru, paní učitelka Katka
Dnešní domácí úkol - list JAK ROSTU mají děti vložený do učebnice MATEMATIKA. Rodiče prosím, aby dětem změřili výšku a rozpětí, následně jim pak pomohli čísla zapsat do tabulky. Děkuji za spolupráci.
Dnes budou děti doma pojmenovávat obrázky v učebnici PÍSMENA na straně 3 - slova vyslovují nahlas jako robot a rozhodují, na jakém místě slyší hlásku I - na začátku - uvnitř - na konci a písmeno zapíší do správného čtverečku. Stejnou aktivitu dělaly již u písmene A a E. Kdo bude chtít, může si pečlivě napsat písmena I a Í. Hodně zdaru.
Dnes je domácí úkol v pracovním sešitu CVIKY - příprava ke psaní (str. 3). Klubíčka děti obtáhnou obyčejnou tužkou ve směru od středu. Cílem není bezchybné obtažení čar, ale uvolnění ruky. Nevadí tedy, pokud se stopa tužky odkloní od předtištěné čáry. V příloze najdete návod, který dětem může pomoci k tomu, aby u psaní správně seděly. Dbejte, prosím, důsledně o správné držení tužky (letadýlko). Přeji hodně zdaru, paní učitelka Katka
Milí čtenáři, z těchto katalogů na obrázku můžete objednávat knížky během měsíce září. Katalogy máte ve třídě, nebo jste je dostali od paní učitelky. Vyplněné objednávkové listy z poslední strany katalogu mi doneste do učebny 35, třída IV. A ve třetím patře. Objednávky posílám průběžně, poslední objednání bude ve čtvrtek 26. 9. Těším se a ať vás čtení baví, paní učitelka Petra
Dnes děti dostaly pracovní list na matematiku, který mají uložený v aktovce. Za úkol mají rozdělit řadu předmětů na dvě části podle počtu puntíků v nabídce. Po dokončení si vybarví smajlíka podle toho, jak se jim dařilo aktivitu splnit. Ať se daří. Veronika.
Dnes jde v domácím úkolu o rozdělování předmětů, které si děti samy nakreslí do předtištěných políček v učebnici MATEMATIKA za str. 6. První řádek jsme si vyzkoušeli ve škole. Děti mohou do velkého obdélníku nakreslit jakékoliv jednoduché obrázky a pomocí puntíků a dělící čáry je rozdělit do dvou skupin (dva menší obdélníčky). Hodně zdaru.
Dnes je úkol z matematiky, a to na pracovním listu. Děti ho mají buďto volně v aktovce, nebo ve vlastních deskách, nebo vsunutý v deskách na angličtinku, které dnes dostaly. Jde o rozdělování předmětů. Součástí úkolu je i grafické sebehodnocení - děti vybarví smajlíka podle toho, zda pro ně byl úkol snadný, těžký, nebo něco mezi tím. Hodně zdaru, paní učitelka Katka.
Vážení rodiče,
vzhledem k tomu, že začátek školního roku s sebou nese poměrně značnou finanční zátěž, připomínáme, že je možné se obrátit přes reditel@londynska.cz na nadační fond Puštík, kde máme možnost příspěvku formou daru nebo půjčky na zájmové kroužky, obědy, učební pomůcky, zotavovací pobyty a další. Další finanční pomoc je možnost využít během září 2024 z prostředků nadačního fondu Dvojka srdcem, viz příloha.
Martin Ševčík
Dobrý den,
kapacita školy je aktuálně (v řijnu 2024) naplněna na 100 % a nesmíme přijímat žádné další žáky. Předem děkujeme za respektování tohoto stavu.
Martin Ševčík
ředitel školy