Přihlašování na druhé pololetí probíhá dvojkolově. V úterý 4.2.2025 od 7:15 do 22:00 je možnost se přihlásit, jestliže chcete POKRAČOVAT ve stejném kroužku jako v prvním pololetí. NEHLASTE se na ty kroužky, na které jste v prvním pololetí nechodili. Přihláška bude vymazána bez jakéhokoli upozornění. Přihláška se sama nepřenese Ve středu dojde ke kontrole seznamů a vymazání chybných přihlášek. Ve čtvrtek 6.2.2025 od 7:15 je možné se dohlásit na libovolné volné kroužky. - rozhoduje čas podání příhlášky. Platby za kroužky budou probíhat od čtvrtka 6.2.2025 do pondělí 17.2.2025 od 7:30 do 9:00 a od 13:00 do 16:30 v HOTOVOSTI v ředitelně školy Činnost kroužků začne v pondělí 17.2.2025. Účastnit je možné se pouze kroužku, který je zaplacen. Není třeba žádné heslo. Případné dotazy jsou vítány e-mailem na adrese nadvornik@londynska.cz, nebo telefonicky na tel. 224 250 439
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 | Piáno pro začátečníky I | 1. - 5. | Pondělí | 08:00 - 8:45 | 23 | p. uč. Kucuk | 2900 | 2 | 0 | Je třeba minimální znalost hry na piano cca půl roku. | Přihlásit | Kroužek určený pro 2 začátečníky, kteří se chtějí seznámit s hrou na klavír. |
2 | 3D tisk - samostatná práce | 4. - 9. | Pondělí | 14:10 - 15:05 | 11 | p. uč. Nádvorník | 1050 | 19 | 5 | Přihlásit | Kroužek je zaměřen na modelování drobných součástek a jejich následný tisk. Část kroužku je řešena samostatnou prací žáků v mediatéce. | |
3 | Flétna začátečníci | 1. - 1. | Pondělí | 14:10 - 15:05 | 5 | pí uč. Benešová | 950 | 7 | 0 | Nutný vlastní nástroj. Nutná znalost tónů g1, a1, h1, c2 | Přihlásit | Úvod do hraní na flétnu |
4 | Florbal I | 6. - 9. | Pondělí | 14:10 - 15:05 | aul | p. uč. Smrčka | 900 | 12 | 7 | Přihlásit | Florbal je velmi populární, pojďte si jej zahrát i se jej více naučit. | |
5 | Korálkování I | 1. - 9. | Pondělí | 14:10 - 15:05 | 31 | pí uč. Bartusková | 1050 | 20 | -4 | Kroužek naplněn | Již 20 let máme na Londýnské tento kroužek. Korálkové výrobky zvládne pod vedením Káji Bartuskové každý. Zveme kluky i holky. | |
6 | Logické hrátky | 2. - 4. | Pondělí | 14:10 - 15:05 | 12 | pí uč. Kychlerová | 900 | 12 | 0 | Přihlásit | Kroužek si klade za cíl představit dětem netradiční aktivity, které rozvíjí logické myšlení, slovní zásobu a jazykové porozumění. Nedílnou součástí budou i techniky dramatické výchovy a stejně jako v minulém pololetí se budeme věnovat i oblíbeným relaxačním aktivitám a posilování schopnosti soustředění. | |
7 | Sborový zpěv | 5. - 9. | Pondělí | 14:10 - 15:05 | 15 | pí uč. Sirotková | 900 | 25 | 9 | Přihlásit | Cílem je rozvíjet hudební cítění, práci s hlasem, sestavit program na různé akce, ale zejména užít si společné muzicírování! Pokud máte rádi hudbu, rádi zpíváte či hrajete na nějaký nástroj, neváhejte se přihlásit. Písně bychom vybírali i na základě vašich vlastních návrhů. | |
8 | Sportovky I | 1. - 2. | Pondělí | 14:10 - 15:05 | těl | p. uč. Vorlíček | 900 | 14 | -2 | Přihlásit | Různé sportovní a pohybové hry | |
10 | Učíme se myslet | 4. - 5. | Pondělí | 14:10 - 15:05 | 14 | pí uč. Jakubčíková | 950 | 4 | 3 | Přihlásit | Jedinečná metoda rozvoje pro všechny žáky – ať již mají obtíže v učení, strach z chyb, jsou nepozorní, často zapomínají nebo naopak vše pochopí rychle a kladou mnoho zvídavých otázek. Během jednotlivých setkání pracujeme s tzv. „instrumenty“ – speciálními pracovními sešity a učíme se, jak dobře rozumět úkolu, naplánovat si jeho řešení a následně je také obhájit (zdůvodnit). Díky sdílení ve skupině se učíme vnímat pohled druhých a obohacujeme své vlastní názory. V průběhu společných lekcí se často daří dosáhnout přesnějšího slovního vyjadřování, překonání neklidu, větší radosti z učení a prohloubení vnitřní motivace. | |
11 | Florbal II | 3. - 5. | Pondělí | 15:15 - 16:10 | aul | p. uč. Smrčka | 900 | 13 | 0 | Přihlásit | Florbal je velmi populární, pojďte si jej zahrát i se jej více naučit. | |
13 | Korálkování II | 1. - 9. | Pondělí | 15:15 - 16:10 | 31 | pí uč. Bartusková | 1050 | 20 | 4 | Přihlásit | Již 20 let máme na Londýnské tento kroužek. Korálkové výrobky zvládne pod vedením Káji Bartuskové každý. Zveme kluky i holky. | |
14 | Ruční výroba dekorací | 1. - 2. | Pondělí | 15:15 - 16:10 | ker | pí uč. Mašková | 1050 | 12 | -1 | Přihlásit | Na tomto kroužku se děti budou věnovat nejen jednotlivým ročním obdobím, ale i významným svátkům (Halloween, Vánoce, Velikonoce, …). Pracovat budou s různými, převážně přírodními, materiály, své výrobky si odnesou domů. | |
15 | Kytara I | 2. - 5. | Úterý | 08:00 - 8:45 | 37 | pí uč. Bartusková | 950 | 4 | 0 | Nutný vlastní nástroj | Přihlásit | Zábavnou formou se učíme základní akordy na kytaru k jednoduchým písničkám. Ne nadarmo se říká: Co Čech to muzikant! A my máme hudbu rádi. |
16 | Basketbalová přípravka | 3. - 6. | Úterý | 14:10 - 15:05 | těl | p. uč. Marek | 900 | 18 | -1 | Kroužek naplněn | Kroužek, ve kterém se děti potkají s tréninkem basketbalu | |
17 | Práce se dřevem | 4. - 6. | Úterý | 14:10 - 15:05 | díl | p. uč. Fára | 950 | 12 | 0 | Přihlásit | Pod vedením pana učitele Fáry si děti vyrobí ve školních dílnách různé zajímavé věci ze dřeva. | |
18 | Zvídavé dítě | 1. - 2. | Úterý | 14:10 - 15:05 | 5 | pí uč. Hanusová | 900 | 12 | -1 | Přihlásit | Budeme například zkoumat, jak vypadal život v dávné minulosti, jak vznikalo písmo, číslice, pohádky, knihy. Našemu bádání neunikne ani to, jak lidé žili na venkově a ve městech, proč chodíme do školy, jak trávili volný čas, atd. Vše si prakticky vyzkoušíme při použití starých technik. | |
19 | Korálkování III | 1. - 9. | Úterý | 14:10 - 15:30 | 31 | pí uč. Bartusková | 1350 | 20 | -3 | Kroužek naplněn | Již 20 let máme na Londýnské tento kroužek. Korálkové výrobky zvládne pod vedením Káji Bartuskové každý. Zveme kluky i holky. | |
20 | Míčový mix | 2. - 4. | Úterý | 15:15 - 16:10 | těl | p. uč. Marek | 900 | 16 | -4 | Kroužek naplněn | Cílem kroužku je rozvíjet u dětí pohybové schopnosti a dovednosti prostřednictvím míčových her a základních atletických disciplín. Děti se seznámí s různými druhy míčových sportů, zlepší svou koordinaci, rychlost, sílu a vytrvalost, a zároveň se naučí spolupráci a fair play. | |
21 | Programování v Pythonu - základy | 5. - 9. | Úterý | 15:15 - 16:10 | 11 | 900 | 13 | 6 | HLEDÁME LEKTORA. Otevření kroužku nejisté. | Přihlásit | ||
22 | Šikovné ručičky - vaření I | 1. - 6. | Úterý | 15:15 - 16:45 | 2 | pí uč. Winterová | 1650 | 12 | -8 | Přihlásit | Kroužek vaření nejen pro holky. Děti vždy přinesou vzorky domů. | |
23 | Stolní tenis | 4. - 6. | Úterý | 15:15. -16:10 | aula | p. uč. Fára | 900 | 12 | 6 | Přihlásit | Pojďte si zahrát stolní tenis pod vedením zkušeného trenéra - Jindry Fáry. | |
24 | Čtenářská dílna | 2. - 3. | Středa | 14:10 - 15:05 | 26 | pí uč. Jahnová | 900 | 12 | -3 | Kroužek naplněn | Čtení není nuda! Čteme zajímavé příběhy, které nám mohou mnohé předat … | |
25 | Kytara II | 1. - 9. | Středa | 14:10 - 15:05 | 31 | pí uč. Bartusková | 1250 | 6 | 0 | Nutný vlastní nástroj | Přihlásit | Zábavnou formou se učíme základní akordy na kytaru k jednoduchým písničkám. Ne nadarmo se říká: Co Čech to muzikant! A my máme hudbu rádi. |
26 | Počítačová grafika (CANVA) | 4. - 8. | středa | 14:10 - 15:05 | 11 | pí uč. Novotná T. | 950 | 16 | 3 | Přihlásit | Naučte se dobře využívat grafický program CANVA pro tvorbu plakátů, koláží a úpravu fotografií a videí. | |
27 | Sportovky II | 2. - 3. | Středa | 14:10 - 15:05 | aula | p. uč. Vorlíček | 900 | 15 | 0 | Přihlásit | Různé sportovní a pohybové hry | |
28 | Sportovky III | 5. - 8. | Středa | 14:10 - 15:05 | těl | pí uč. Ševčíková | 900 | 18 | 0 | Přihlásit | Různé sportovní a pohybové hry. | |
29 | Tvorba komixů I | 4. - 9. | Středa | 14:10 - 15:05 | 13 | p. uč. Novák | 950 | 16 | 8 | Začátek 25. 9. | Přihlásit | Tradiční ruční kreslení komixových obrázků. |
30 | Ukulele I | 5. - 9. | Středa | 14:10 - 15:05 | 5 | p. uč. Švácha | 950 | 8 | 3 | Nutný vlastní nástroj | Přihlásit | Hraní na zajímavý hudební nástroj. |
31 | Výtvarně keramický I | 3. - 8. | Středa | 14:10 - 15:05 | ker | pí uč. Kühnová | 950 | 15 | 5 | Přihlásit | Práce s keramickou hlínou pod vedením paní učitelky Líby. Děti si své výrobky nejen vytvoří, ale také nabarví glazurami a budou jim vypáleny. | |
32 | Basket | 6. - 9. | Středa | 15:15 - 16:10 | těl | pí uč. Ševčíková | 900 | 18 | 9 | Přihlásit | Volnější kroužek basketu pro žáky druhého stupně. | |
33 | Street dance - Free Motion | 1. - 5. | Středa | 15:15 - 16:10 | aula | pí uč Čapková | 900 | 18 | 5 | Přihlásit | Ochutnávka tance ve stylu street dance. Ti, které to bude bavit, mohou časem pokračovat v týmu FreeMotion. | |
34 | Tvorba komixů II | 2. - 3. | Středa | 15:15 - 16:10 | 13 | p. uč. Novák | 900 | 16 | 3 | Začátek 25. 9. | Přihlásit | Tradiční ruční kreslení komixových obrázků. |
35 | Výtvarně keramický II | 1. - 2. | Středa | 15:15 - 16:10 | ker | pí uč. Kühnová | 950 | 14 | 0 | Přihlásit | Práce s keramickou hlínou pod vedením paní učitelky Líby. Děti si své výrobky nejen vytvoří, ale také nabarví glazurami a budou jim vypáleny. | |
36 | Šikovné ručičky - vaření II | 1. - 6. | Středa | 15:15 - 16:45 | 2 | pí uč. Winterová | 1650 | 12 | -3 | Kroužek naplněn | Kroužek vaření nejen pro holky. Děti vždy přinesou vzorky domů. | |
37 | Piáno pro začátečníky II | 1. - 5. | středa | 8:00 - 8:45 | 23 | p. uč. Kucuk | 2900 | 2 | 0 | Je třeba minimální znalost hry na piano cca půl roku. | Přihlásit | Kroužek určený pro 2 začátečníky, kteří se chtějí seznámit s hrou na klavír. |
38 | Florbal | 1. - 2. | Čtvrtek | 14:10 - 15:05 | aula | p. uč. Vorlíček | 900 | 12 | 2 | Přihlásit | Úvod do florbalu. Nebude se jednat pouze o hru, ale i o nácvik potřebných dovedností. | |
39 | Lego technik | 1. - 2. | Čtvrtek | 14:10 - 15:05 | 1 | pí uč. Fojtů | 1950 | 28 | 2 | Přihlásit | Nabízíme zábavný a vzdělávací kroužek Bricks4Kidz. V našem programu používáme oblíbenou stavebnici LEGO® Technic, s jejíž pomocí prohlubujeme obecné znalosti žáků a bádáme společně nejen v oblasti vědy, techniky a přírodních zákonitostí. | |
40 | Sportovky IV | 4. - 4. | Čtvrtek | 14:10 - 15:05 | těl | pí uč. Bartusková | 900 | 20 | 11 | Přihlásit | Různé sportovní a pohybové hry. | |
41 | Šachy I | 3. - 5. | Čtvrtek | 14:10 - 15:05 | 13 | p. uč. Ambrož | 900 | 12 | -2 | Přihlásit | A proč hrát hrát šachy? - Zlepšuje logické myšlení. Při šachu dítě musí myslet abstraktně a předvídat tahy soupeře. Dítě se nespoléhá na intuici a neudělá první věc, která mu napadne. Naučí se přitom logicky myslet. - Podporuje kritické myšlení. Dítě zvažuje různé možnosti a posuzuje, která z nich je nejvýhodnější. - Rozvíjí matematické schopnosti. Počet možných tahů a kombinací vyžaduje neustálé přepočty. -Zlepšuje paměť. Paměť lze vytříbit a šachy je jedním z nejefektivnějších způsobů. Dítě je schopno zapamatovat si různé kombinace tahů, různé způsoby otevření partie a podobně. -Zlepšuje schopnost číst. Už malé děti si zapisují partie či studují šachovou literaturu. Většinou se z nich stávají vášniví čtenáři. | |
43 | Kytara III | 4. - 8. | Čtvrtek | 15:15 - 16:10 | 5 | pí uč. Bartusková | 1250 | 6 | 4 | Nutný vlastní nástroj | Přihlásit | Zábavnou formou se učíme základní akordy na kytaru k jednoduchým písničkám. Ne nadarmo se říká: Co Čech to muzikant! A my máme hudbu rádi. |
44 | Lego robotika | 3. - 5. | Čtvrtek | 15:15 - 16:10 | 1 | pí uč. Fojtů | 1950 | 16 | 8 | Přihlásit | Nabízíme zábavný a vzdělávací kroužek Bricks4Kidz. V našem programu používáme oblíbenou stavebnici LEGO® s rozšiřujícím programem Juniorské robotiky WeDo 2.0. Děti si tak rozpohybují a naprogramují jednoduché robotické hračky. | |
46 | Šachy II | 2. - 3. | Čtvrtek | 15:15 - 16:10 | 13 | p. uč. Ambrož | 900 | 12 | 1 | Přihlásit | A proč hrát hrát šachy? - Zlepšuje logické myšlení. Při šachu dítě musí myslet abstraktně a předvídat tahy soupeře. Dítě se nespoléhá na intuici a neudělá první věc, která mu napadne. Naučí se přitom logicky myslet. - Podporuje kritické myšlení. Dítě zvažuje různé možnosti a posuzuje, která z nich je nejvýhodnější. - Rozvíjí matematické schopnosti. Počet možných tahů a kombinací vyžaduje neustálé přepočty. -Zlepšuje paměť. Paměť lze vytříbit a šachy je jedním z nejefektivnějších způsobů. Dítě je schopno zapamatovat si různé kombinace tahů, různé způsoby otevření partie a podobně. -Zlepšuje schopnost číst. Už malé děti si zapisují partie či studují šachovou literaturu. Většinou se z nich stávají vášniví čtenáři. | |
47 | Kytara IV | 2. - 5. | Pátek | 8:00 - 8:45 | 37 | pí uč. Bartusková | 950 | 4 | 0 | Nutný vlastní nástroj | Přihlásit | Zábavnou formou se učíme základní akordy na kytaru k jednoduchým písničkám. Ne nadarmo se říká: Co Čech to muzikant! A my máme hudbu rádi. |
48 | Scrapbooking - pokročilé tvoření s papírem | 3. - 5. | Čtvrtek | 15:15 - 16:10 | ker | pí uč. Chladová | 950 | 12 | 8 | Nově otevíraný kroužek | Přihlásit | Kroužek je zaměřen na pokročilejší (s ohledem na schopnosti dětí) tvoření s papírem. |