Číslo kroužku |
Název |
Ročník
|
Den
|
Čas |
Místnost |
Učitel |
Cena |
Počet míst celkem |
Počet volných míst |
Poznámka |
Přihlásit |
Anotace kroužku |
1 | Piáno pro začátečníky I | 1. - 5. |
Pondělí |
08:00 - 8:45 |
23 |
p. uč. Kucuk |
2900 |
2 |
0 |
|
Přihlásit |
Kroužek určený pro 2 začátečníky, kteří se chtějí seznámit s hrou na klavír. |
2 | 3D tisk - samostatná práce | 4. - 9. |
Pondělí |
14:10 - 15:05 |
11 |
p. uč. Nádvorník |
1050 |
19 |
0 |
|
Přihlásit |
Kroužek je zaměřen na modelování drobných součástek a jejich následný tisk. Část kroužku je řešena samostatnou prací žáků v mediatéce. |
3 | Flétna začátečníci | 1. - 1. |
Pondělí |
14:10 - 15:05 |
5 |
pí uč. Benešová |
950 |
7 |
0 |
Nutný vlastní nástroj |
Přihlásit |
Úvod do hraní na flétnu |
4 | Florbal I | 6. - 9. |
Pondělí |
14:10 - 15:05 |
těl |
p. uč. Smrčka |
900 |
12 |
5 |
|
Přihlásit |
Florbal je velmi populární, pojďte si jej zahrát i se jej více naučit. |
5 | Korálkování I | 1. - 9. |
Pondělí |
14:10 - 15:05 |
31 |
pí uč. Bartusková |
1050 |
20 |
-1 |
|
Přihlásit |
Již 20 let máme na Londýnské tento kroužek. Korálkové výrobky zvládne pod vedením Káji Bartuskové každý. Zveme kluky i holky. |
6 | Logické hrátky | 2. - 4. |
Pondělí |
14:10 - 15:05 |
12 |
pí uč. Kychlerová |
900 |
12 |
-3 |
|
Kroužek naplněn |
Kroužek si klade za cíl především představit dětem netradiční logické hry, hádanky, rébusy a pracovní listy, které rozvíjejí a podporují nadání v oblasti logického myšlení. Nedílnou součástí bude i nácvik relaxačních technik a soustředění. Budeme rozvíjet slovní zásobu a jazykové porozumění. Kombinatorické schopnosti si procvičíme i pomocí deskových her či sudoku. |
7 | Sborový zpěv | 5. - 9. |
Pondělí |
14:10 - 15:05 |
15 |
pí uč. Sirotková |
900 |
25 |
4 |
|
Přihlásit |
Cílem je rozvíjet hudební cítění, práci s hlasem, sestavit program na různé akce, ale zejména užít si společné muzicírování! Pokud máte rádi hudbu, rádi zpíváte či hrajete na nějaký nástroj, neváhejte se přihlásit. Písně bychom vybírali i na základě vašich vlastních návrhů. |
8 | Sportovky I | 1. - 2. |
Pondělí |
14:10 - 15:05 |
aula |
p. uč. Vorlíček |
900 |
14 |
0 |
|
Přihlásit |
Různé sportovní a pohybové hry |
9 | Tvorba rodokmenu | 5. - 9. |
Pondělí |
14:10 - 15:05 |
10 |
pí uč. Potužníková |
900 |
-10 |
-10 |
Kroužek zrušen pro malý počet přihlášených |
Kroužek naplněn |
Zajímá tě, kdo byli tvoji předkové a odkud pocházíš? Přidej se k našemu kroužku a vytvoř si vlastní rodokmen! Naučíš se zkoumat rodinnou historii, objevíš příběhy svých předků a zároveň se naučíš pracovat s různými nástroji a zdroji. Rodokmen ti ukáže, že minulost není jen o nudných datech – je to příběh, který stále pokračuje, a ty jsi jeho součástí! |
10 | Učíme se myslet | 4. - 5. |
Pondělí |
14:10 - 15:05 |
14 |
pí uč. Jakubčíková |
950 |
4 |
2 |
|
Přihlásit |
Jedinečná metoda rozvoje pro všechny žáky – ať již mají obtíže v učení, strach z chyb, jsou nepozorní, často zapomínají nebo naopak vše pochopí rychle a kladou mnoho zvídavých otázek. Během jednotlivých setkání pracujeme s tzv. „instrumenty“ – speciálními pracovními sešity a učíme se, jak dobře rozumět úkolu, naplánovat si jeho řešení a následně je také obhájit (zdůvodnit). Díky sdílení ve skupině se učíme vnímat pohled druhých a obohacujeme své vlastní názory. V průběhu společných lekcí se často daří dosáhnout přesnějšího slovního vyjadřování, překonání neklidu, větší radosti z učení a prohloubení vnitřní motivace. |
11 | Florbal | 3. - 5. |
Pondělí |
15:15 - 16:10 |
těl |
p. uč. Smrčka |
900 |
13 |
0 |
|
Přihlásit |
Florbal je velmi populární, pojďte si jej zahrát i se jej více naučit. |
12 | Florbal dívky | 6. - 9. |
Pondělí |
15:15 - 16:10 |
aula |
pí. uč. Chlupatá |
900 |
-10 |
-10 |
Kroužek zrušen pro malý počet přihlášených |
Kroužek naplněn |
Miluješ pohyb, týmovou hru a chceš zažít spoustu zábavy s kamarádkami? Přidej se k našemu florbalovému kroužku pro dívky! Nezáleží na tom, jestli jsi začátečnice nebo už máš s florbalem zkušenosti, místo tady najde každý. Společně se naučíme základním dovednostem tohoto sportu. |
13 | Korálkování II | 1. - 9. |
Pondělí |
15:15 - 16:10 |
31 |
pí uč. Bartusková |
1050 |
20 |
10 |
|
Přihlásit |
Již 20 let máme na Londýnské tento kroužek. Korálkové výrobky zvládne pod vedením Káji Bartuskové každý. Zveme kluky i holky. |
14 | Ruční výroba dekorací | 1. - 2. |
Pondělí |
15:15 - 16:10 |
ker |
pí uč. Mašková |
1050 |
12 |
4 |
|
Přihlásit |
Na tomto kroužku se děti budou věnovat nejen jednotlivým ročním obdobím, ale i významným svátkům (Halloween, Vánoce, Velikonoce, …). Pracovat budou s různými, převážně přírodními, materiály, své výrobky si odnesou domů. |
15 | Kytara I | 2. - 5. |
Úterý |
08:00 - 8:45 |
37 |
pí uč. Bartusková |
950 |
4 |
0 |
Nutný vlastní nástroj |
Přihlásit |
Zábavnou formou se učíme základní akordy na kytaru k jednoduchým písničkám. Ne nadarmo se říká: Co Čech to muzikant! A my máme hudbu rádi. |
16 | Basketbalová přípravka | 3. - 6. |
Úterý |
14:10 - 15:05 |
těl |
p. uč. Marek |
900 |
18 |
0 |
|
Přihlásit |
Kroužek, ve kterém se děti potkají s tréninkem basketbalu |
17 | Práce se dřevem | 4. - 6. |
Úterý |
14:10 - 15:05 |
díl |
p. uč. Fára |
950 |
12 |
3 |
|
Přihlásit |
Pod vedením pana učitele Fáry si děti vyrobí ve školních dílnách různé zajímavé věci ze dřeva. |
18 | Zvídavé dítě | 1. - 2. |
Úterý |
14:10 - 15:05 |
5 |
pí uč. Hanusová |
900 |
12 |
0 |
|
Přihlásit |
Budeme například zkoumat, jak vypadal život v dávné minulosti, jak vznikalo písmo, číslice, pohádky, knihy. Našemu bádání neunikne ani to, jak lidé žili na venkově a ve městech, proč chodíme do školy, jak trávili volný čas, atd. Vše si prakticky vyzkoušíme při použití starých technik. |
19 | Korálkování III | 1. - 9. |
Úterý |
14:10 - 15:30 |
31 |
pí uč. Bartusková |
1350 |
20 |
-1 |
|
Přihlásit |
Již 20 let máme na Londýnské tento kroužek. Korálkové výrobky zvládne pod vedením Káji Bartuskové každý. Zveme kluky i holky. |
20 | Míčový mix | 2. - 4. |
Úterý |
15:15 - 16:10 |
těl |
p. uč. Marek |
900 |
16 |
0 |
|
Přihlásit |
Cílem kroužku je rozvíjet u dětí pohybové schopnosti a dovednosti prostřednictvím míčových her a základních atletických disciplín. Děti se seznámí s různými druhy míčových sportů, zlepší svou koordinaci, rychlost, sílu a vytrvalost, a zároveň se naučí spolupráci a fair play. |
21 | Pokročilejší programování ve Scratchi a začátky v | 5. - 9. |
Úterý |
15:15 - 16:10 |
11 |
p. uč. Beran |
900 |
13 |
-1 |
|
Přihlásit |
Pokročilejší programování v jazyce SCRATCH a začátek jazyka Python. Kroužek je určen pro ty děti, které mají se SCRATCHEM zkušenosti. |
22 | Šikovné ručičky - vaření I | 1. - 6. |
Úterý |
15:15 - 16:45 |
2 |
pí uč. Winterová |
1650 |
12 |
0 |
|
Přihlásit |
Kroužek vaření nejen pro holky. Děti vždy přinesou vzorky domů. |
23 | Stolní tenis | 4. - 6. |
Úterý |
15:15. -16:10 |
aula |
p. uč. Fára |
900 |
12 |
0 |
|
Přihlásit |
Pojďte si zahrát stolní tenis pod vedením zkušeného trenéra - Jindry Fáry. |
24 | Čtenářská dílna | 2. - 3. |
Středa |
14:10 - 15:05 |
26 |
pí uč. Jahnová |
900 |
12 |
1 |
|
Přihlásit |
Čtení není nuda! Čteme zajímavé příběhy, které nám mohou mnohé předat … |
25 | Kytara II | 1. - 9. |
Středa |
14:10 - 15:05 |
31 |
pí uč. Bartusková |
1250 |
6 |
0 |
Nutný vlastní nástroj |
Přihlásit |
Zábavnou formou se učíme základní akordy na kytaru k jednoduchým písničkám. Ne nadarmo se říká: Co Čech to muzikant! A my máme hudbu rádi. |
26 | Počítačová grafika (CANVA) | 4. - 8. |
středa |
14:10 - 15:05 |
11 |
pí uč. Novotná T. |
950 |
16 |
1 |
|
Přihlásit |
Naučte se dobře využívat grafický program CANVA pro tvorbu plakátů, koláží a úpravu fotografií a videí. |
27 | Sportovky II | 2. - 3. |
Středa |
14:10 - 15:05 |
aula |
p. uč. Vorlíček |
900 |
12 |
0 |
|
Přihlásit |
Různé sportovní a pohybové hry |
28 | Sportovky III | 5. - 8. |
Středa |
14:10 - 15:05 |
těl |
pí uč. Ševčíková |
900 |
18 |
1 |
|
Přihlásit |
Různé sportovní a pohybové hry. |
29 | Tvorba komixů I | 4. - 9. |
Středa |
14:10 - 15:05 |
13 |
p. uč. Novák |
950 |
16 |
5 |
Začátek 25. 9. |
Přihlásit |
Tradiční ruční kreslení komixových obrázků. |
30 | Ukulele II | 5. - 9. |
Středa |
14:10 - 15:05 |
5 |
p. uč. Švácha |
950 |
8 |
0 |
Nutný vlastní nástroj |
Přihlásit |
Hraní na zajímavý hudební nástroj. |
31 | Výtvarně keramický I | 3. - 8. |
Středa |
14:10 - 15:05 |
ker |
pí uč. Kühnová |
950 |
15 |
1 |
|
Přihlásit |
Práce s keramickou hlínou pod vedením paní učitelky Líby. Děti si své výrobky nejen vytvoří, ale také nabarví glazurami a budou jim vypáleny. |
32 | Basket | 6. - 9. |
Středa |
15:15 - 16:10 |
těl |
pí uč. Ševčíková |
900 |
18 |
5 |
|
Přihlásit |
Volnější kroužek basketu pro žáky druhého stupně. |
33 | Street dance - Free Motion | 1. - 5. |
Středa |
15:15 - 16:10 |
aula |
pí uč Čapková |
900 |
18 |
0 |
|
Přihlásit |
Ochutnávka tance ve stylu street dance. Ti, které to bude bavit, mohou časem pokračovat v týmu FreeMotion. |
34 | Tvorba komixů II | 2. - 3. |
Středa |
15:15 - 16:10 |
13 |
p. uč. Novák |
900 |
16 |
6 |
Začátek 25. 9. |
Přihlásit |
Tradiční ruční kreslení komixových obrázků. |
35 | Výtvarně keramický II | 1. - 2. |
Středa |
15:15 - 16:10 |
ker |
pí uč. Kühnová |
950 |
14 |
-1 |
|
Přihlásit |
Práce s keramickou hlínou pod vedením paní učitelky Líby. Děti si své výrobky nejen vytvoří, ale také nabarví glazurami a budou jim vypáleny. |
36 | Šikovné ručičky - vaření II | 1. - 6. |
Středa |
15:15 - 16:45 |
2 |
pí uč. Winterová |
1650 |
12 |
-1 |
|
Přihlásit |
Kroužek vaření nejen pro holky. Děti vždy přinesou vzorky domů. |
37 | Piáno pro začátečníky II | 1. - 5. |
středa |
8:00 - 8:45 |
23 |
p. uč. Kucuk |
2900 |
2 |
0 |
|
Přihlásit |
Kroužek určený pro 2 začátečníky, kteří se chtějí seznámit s hrou na klavír. |
38 | Florbal | 1. - 2. |
Čtvrtek |
14:10 - 15:05 |
aula |
p. uč. Vorlíček |
900 |
12 |
-1 |
|
Přihlásit |
Úvod do florbalu. Nebude se jednat pouze o hru, ale i o nácvik potřebných dovedností. |
39 | Lego technik | 1. - 2. |
Čtvrtek |
14:10 - 15:05 |
1 |
pí uč. Fojtů |
1950 |
28 |
1 |
|
Přihlásit |
Nabízíme zábavný a vzdělávací kroužek Bricks4Kidz. V našem programu používáme oblíbenou stavebnici LEGO® Technic, s jejíž pomocí prohlubujeme obecné znalosti žáků a bádáme společně nejen v oblasti vědy, techniky a přírodních zákonitostí. |
40 | Sportovky IV | 4. - 4. |
Čtvrtek |
14:10 - 15:05 |
těl |
pí uč. Bartusková |
900 |
20 |
9 |
|
Přihlásit |
Různé sportovní a pohybové hry. |
41 | Šachy I | 3. - 5. |
Čtvrtek |
14:10 - 15:05 |
13 |
p. uč. Ambrož |
900 |
12 |
0 |
|
Přihlásit |
A proč hrát hrát šachy? - Zlepšuje logické myšlení. Při šachu dítě musí myslet abstraktně a předvídat tahy soupeře. Dítě se nespoléhá na intuici a neudělá první věc, která mu napadne. Naučí se přitom logicky myslet. - Podporuje kritické myšlení. Dítě zvažuje různé možnosti a posuzuje, která z nich je nejvýhodnější. - Rozvíjí matematické schopnosti. Počet možných tahů a kombinací vyžaduje neustálé přepočty. -Zlepšuje paměť. Paměť lze vytříbit a šachy je jedním z nejefektivnějších způsobů. Dítě je schopno zapamatovat si různé kombinace tahů, různé způsoby otevření partie a podobně. -Zlepšuje schopnost číst. Už malé děti si zapisují partie či studují šachovou literaturu. Většinou se z nich stávají vášniví čtenáři. |
42 | Tvoření z papíru | 1. - 2. |
Čtvrtek |
14:10 - 15:05 |
ker |
pí uč. Chladová |
950 |
14 |
1 |
|
Přihlásit |
Hrátky s papírem všeho druhu. Vytvoříme si krásná přání, knižní záložky i malá fotoalba. Třpytky, flitry, razítka, pečetě - s papírem budeme kouzlit. |
43 | Kytara III | 4. - 8. |
Čtvrtek |
15:15 - 16:10 |
5 |
pí uč. Bartusková |
1250 |
6 |
0 |
Nutný vlastní nástroj |
Přihlásit |
Zábavnou formou se učíme základní akordy na kytaru k jednoduchým písničkám. Ne nadarmo se říká: Co Čech to muzikant! A my máme hudbu rádi. |
44 | Lego robotika | 3. - 5. |
Čtvrtek |
15:15 - 16:10 |
1 |
pí uč. Fojtů |
1950 |
16 |
5 |
|
Přihlásit |
Nabízíme zábavný a vzdělávací kroužek Bricks4Kidz. V našem programu používáme oblíbenou stavebnici LEGO® s rozšiřujícím programem Juniorské robotiky WeDo 2.0. Děti si tak rozpohybují a naprogramují jednoduché robotické hračky. |
45 | Sportovky V | 1. - 2. |
Čtvrtek |
15:15 - 16:10 |
aula |
pí uč. Černá |
900 |
-10 |
-13 |
KROUŽEK ZRUŠEN. Prosím zastavte se pro vrácení plateb. |
Kroužek naplněn |
Různé sportovní a pohybové hry. |
46 | Šachy II | 2. - 3. |
Čtvrtek |
15:15 - 16:10 |
13 |
p. uč. Ambrož |
900 |
12 |
2 |
|
Přihlásit |
A proč hrát hrát šachy? - Zlepšuje logické myšlení. Při šachu dítě musí myslet abstraktně a předvídat tahy soupeře. Dítě se nespoléhá na intuici a neudělá první věc, která mu napadne. Naučí se přitom logicky myslet. - Podporuje kritické myšlení. Dítě zvažuje různé možnosti a posuzuje, která z nich je nejvýhodnější. - Rozvíjí matematické schopnosti. Počet možných tahů a kombinací vyžaduje neustálé přepočty. -Zlepšuje paměť. Paměť lze vytříbit a šachy je jedním z nejefektivnějších způsobů. Dítě je schopno zapamatovat si různé kombinace tahů, různé způsoby otevření partie a podobně. -Zlepšuje schopnost číst. Už malé děti si zapisují partie či studují šachovou literaturu. Většinou se z nich stávají vášniví čtenáři. |
47 | Kytara IV | 2. - 5. |
Pátek |
8:00 - 8:45 |
37 |
pí uč. Bartusková |
950 |
4 |
0 |
Nutný vlastní nástroj |
Přihlásit |
Zábavnou formou se učíme základní akordy na kytaru k jednoduchým písničkám. Ne nadarmo se říká: Co Čech to muzikant! A my máme hudbu rádi. |