Číslo kroužku |
Název |
Ročník
|
Den
|
Čas |
Místnost |
Učitel |
Cena |
Počet míst celkem |
Počet volných míst |
Poznámka |
Přihlásit |
Anotace kroužku |
1 |
Kytara I |
1. - 1. |
Pátek |
8:00 - 8:45 |
37 |
pí uč. Bartusková |
950 |
6 |
2 |
nutný vlastní hudební nástroj |
Přihlásit |
Zábavnou formou se učíme základní akordy na kytaru k jednoduchým písničkám. Ne nadarmo se říká: Co Čech to muzikant! A my máme hudbu rádi.
|
2 |
Flétna |
3. - 3. |
Pondělí |
14:00 - 15:00 |
5 |
pí uč. Benešová |
1100 |
6 |
2 |
nutný vlastní hudební nástroj a znalost tónů g1, a1, h1, c2, d2 |
Přihlásit |
Hra na flétnu.
|
3 |
Modelování a 3D tisk |
5. - 6. |
Pondělí |
14:00 - 15:00 |
11 |
p. uč. Nádvorník |
850 |
16 |
3 |
|
Přihlásit |
Pojďte se seznámit s principem 3D tisku a navrhováním jednotlivých dílů. Určitě dokážete navrhnout, v počítači vymodelovat a poté i vytisknout spoustu užitečných (i neužitečných) věcí do svého pokoje i jako dárky.
|
4 |
Sportovky I |
1. - 1. |
Pondělí |
14:00 - 15:00 |
těl |
pí uč. Bartusková |
800 |
20 |
-2 |
|
Přihlásit |
Různé sportovní a pohybové hry.
|
5 |
Práce se dřevem |
4. - 4. |
Pondělí |
14:00 - 15:00 |
dílny |
p. uč. Fára |
900 |
14 |
1 |
|
Přihlásit |
Pod vedením pana učitele Fáry si děti vyrobí ve školních dílnách různé zajímavé věci ze dřeva.
|
6 |
Tvoření |
2. - 3. |
Pondělí |
14:00 - 15:00 |
34 |
pí uč. Siberová |
850 |
15 |
9 |
|
Přihlásit |
V této dílně se naučíme techniky práce s jednotlivými materiály. Výrobky budou jak tematicky zaměřené, tak i s volnou tematikou. Žáci si je mohou následně odnést domů.
|
7 |
Šikovné ručičky - vaření I |
3. - 3. |
Pondělí |
15:00 - 16:30 |
2 |
pí uč. Winterová |
1250 |
12 |
2 |
|
Přihlásit |
Kroužek vaření nejen pro holky. Děti vždy přinesou vzorky domů.
|
8 |
Sportovky II |
2. - 2. |
Pondělí |
15:10 - 16:10 |
těl |
pí uč. Bartusková |
800 |
20 |
0 |
|
Přihlásit |
Různé sportovní a pohybové hry.
|
9 |
Stolní tenis |
4. - 5. |
Pondělí |
15:10 - 16:10 |
aula |
p. uč. Fára |
800 |
12 |
5 |
|
Přihlásit |
Pojďte si zahrát stolní tenis pod vedením zkušeného trenéra - Jindry Fáry.
|
10 |
Kytara II |
2. - 2. |
Úterý |
8:00 - 8:45 |
37 |
pí uč. Bartusková |
950 |
6 |
2 |
nutný vlastní hudební nástroj |
Přihlásit |
nutný vlastní hudební nástroj
|
11 |
Kytara III |
3. - 3. |
Úterý |
14:00 - 15:00 |
32 |
pí uč. Bartusková |
1100 |
6 |
1 |
nutný vlastní hudební nástroj |
Přihlásit |
nutný vlastní hudební nástroj
|
12 |
Programování - Scratch I |
3. - 3. |
Úterý |
14:00 - 15:00 |
11 |
p. uč. Beran |
800 |
12 |
-3 |
|
Kroužek naplněn |
Základy programování pomocí jazyka Scratch.
|
13 |
Šikovné ručičky - vaření II |
2. - 2. |
Úterý |
15:00 - 16:30 |
2 |
pí uč. Winterová |
1250 |
12 |
-3 |
|
Kroužek naplněn |
Kroužek vaření nejen pro holky. Děti vždy přinesou vzorky domů.
|
14 |
Kytara IV |
4. - 4. |
Úterý |
15:10 - 16:10 |
32 |
pí uč. Bartusková |
1100 |
6 |
4 |
nutný vlastní hudební nástroj |
Přihlásit |
nutný vlastní hudební nástroj
|
15 |
Programování - Scratch II |
4. - 4. |
Úterý |
15:10 - 16:10 |
11 |
p. uč. Beran |
800 |
12 |
6 |
|
Přihlásit |
Základy programování pomocí jazyka Scratch.
|
16 |
Sportovky III |
3. - 3. |
Úterý |
15:10 - 16:10 |
těl |
pí uč. Ševčíková |
800 |
16 |
5 |
|
Přihlásit |
Různé sportovní a pohybové hry.
|
17 |
Sportovky IV |
5. - 5. |
Středa |
14:00 - 15:00 |
těl |
pí uč. Ševčíková |
800 |
16 |
5 |
|
Přihlásit |
Různé sportovní a pohybové hry.
|
18 |
Keramika I |
3. - 4. |
Středa |
14:00 - 15:00 |
keramika |
pí uč. Kuhnová |
850 |
14 |
2 |
|
Přihlásit |
Práce s keramickou hlínou pod vedením paní učitelky Líby. Děti si své výrobky nejen vytvoří, ale také nabarví glazurami a budou jim vypáleny.
|
19 |
Učíme se myslet I |
3. - 5. |
Pondělí |
14:00 - 15:00 |
22 |
pí uč. Jakubčíková |
800 |
8 |
0 |
|
Přihlásit |
Jedinečná metoda rozvoje pro všechny žáky – ať již mají obtíže v učení, strach z chyb, jsou nepozorní, často zapomínají nebo naopak vše pochopí rychle a kladou mnoho zvídavých otázek. Během jednotlivých setkání pracujeme s tzv. „instrumenty“ – speciálními pracovními sešity a učíme se, jak dobře rozumět úkolu, naplánovat si jeho řešení a následně je také obhájit (zdůvodnit). Díky sdílení ve skupině se učíme vnímat pohled druhých a obohacujeme své vlastní názory. V průběhu společných lekcí se často daří dosáhnout přesnějšího slovního vyjadřování, překonání neklidu, větší radosti z učení a prohloubení vnitřní motivace.
|
20 |
Ukulele |
6. - 7. |
Středa |
14:00 - 15:00 |
5 |
p. uč. Švácha |
850 |
12 |
6 |
|
Přihlásit |
Kroužek určen pro žáky 6. - 7. ročníku, kteří se chtějí začít učit nebo pokračovat ve hře na ukulele.
|
21 |
Základy francouzštiny |
3. - 5. |
středa |
14:00 - 15:00 |
10 |
pí uč. Putníková |
800 |
12 |
5 |
|
Přihlásit |
Základy franfouzského jazyka
|
22 |
Tvorba komixů I |
4. - 6. |
středa |
14:00 - 15:00 |
26 |
p. uč. Novák |
800 |
17 |
5 |
|
Přihlásit |
Tradiční ruční kreslení komixových obrázků.
|
23 |
Florbal I |
7. - 7. |
čtvrtek |
14:00 - 15:00 |
aula |
p. uč. Maudr |
800 |
12 |
3 |
pozor - změna dne konání kroužku |
Přihlásit |
Florbal je velmi populární, pojďte si jej zahrát i se jej více naučit.
|
24 |
Korálkování I |
1. - 2. |
Středa |
14:00 - 15:30 |
32 |
pí uč. Bartusková |
1100 |
20 |
-3 |
|
Kroužek naplněn |
Již 18 let máme na Londýnské tento kroužek. Korálkové výrobky zvládne pod vedením Káji Bartuskové každý. Zveme kluky i holky.
|
27 |
Keramika II |
1. - 2. |
Středa |
15:10 - 16:10 |
keramika |
pí uč. Kuhnová |
850 |
15 |
0 |
|
Přihlásit |
Práce s keramickou hlínou pod vedením paní učitelky Líby. Děti si své výrobky nejen vytvoří, ale také nabarví glazurami a budou jim vypáleny.
|
28 |
Základy španělštiny |
3. - 5. |
středa |
15:10 - 16:10 |
10 |
pí uč. Putníková |
800 |
12 |
7 |
|
Přihlásit |
Základy španělského jazyka
|
29 |
Tvorba komixů II |
2. - 3. |
středa |
15:10 - 16:10 |
26 |
p. uč. Novák |
800 |
16 |
0 |
|
Přihlásit |
Tradiční ruční kreslení komixových obrázků.
|
30 |
Street Dance |
1. - 2. |
Středa |
15:10 - 16:10 |
aula |
pí uč. Čapková |
800 |
16 |
7 |
|
Přihlásit |
|
31 |
Šachy I |
4. - 5. |
čtvrtek |
14:00 - 15:00 |
24 |
p. uč. Ambrož |
800 |
12 |
4 |
|
Přihlásit |
A proč hrát hrát šachy?
- Zlepšuje logické myšlení. Při šachu dítě musí myslet abstraktně a předvídat tahy soupeře. Dítě se nespoléhá na intuici a neudělá první věc, která mu napadne. Naučí se přitom logicky myslet.
- Podporuje kritické myšlení. Dítě zvažuje různé možnosti a posuzuje, která z nich je nejvýhodnější.
- Rozvíjí matematické schopnosti. Počet možných tahů a kombinací vyžaduje neustálé přepočty.
-Zlepšuje paměť. Paměť lze vytříbit a šachy je jedním z nejefektivnějších způsobů. Dítě je schopno zapamatovat si různé kombinace tahů, různé způsoby otevření partie a podobně.
-Zlepšuje schopnost číst. Už malé děti si zapisují partie či studují šachovou literaturu. Většinou se z nich stávají vášniví čtenáři. |
32 |
Sportovky V |
3. - 3. |
čtvrtek |
14:00 - 15:00 |
těl |
pí uč. Novotná K. |
800 |
16 |
1 |
|
Přihlásit |
Různé sportovní a pohybové hry.
|
33 |
Lego technik |
1. - 1. |
čtvrtek |
14:00 - 15:00 |
14 |
pí uč. Fojtů |
1900 |
12 |
3 |
|
Přihlásit |
Nabízíme zábavný a vzdělávací kroužek Bricks4Kidz. V našem programu používáme oblíbenou stavebnici LEGO® Technic, s jejíž pomocí prohlubujeme obecné znalosti žáků a bádáme společně nejen v oblasti vědy, techniky a přírodních zákonitostí.
|
34 |
Korálkování II |
3. - 4. |
čtvrtek |
14:00 - 15:30 |
32 |
pí uč. Bartusková |
1100 |
20 |
-3 |
|
Kroužek naplněn |
Již 18 let máme na Londýnské tento kroužek. Korálkové výrobky zvládne pod vedením Káji Bartuskové každý. Zveme kluky i holky.
|
35 |
Šachy II |
2. - 3. |
čtvrtek |
15:10 - 16:10 |
24 |
p. uč. Ambrož |
800 |
12 |
-1 |
|
Přihlásit |
A proč hrát hrát šachy?
- Zlepšuje logické myšlení. Při šachu dítě musí myslet abstraktně a předvídat tahy soupeře. Dítě se nespoléhá na intuici a neudělá první věc, která mu napadne. Naučí se přitom logicky myslet.
- Podporuje kritické myšlení. Dítě zvažuje různé možnosti a posuzuje, která z nich je nejvýhodnější.
- Rozvíjí matematické schopnosti. Počet možných tahů a kombinací vyžaduje neustálé přepočty.
-Zlepšuje paměť. Paměť lze vytříbit a šachy je jedním z nejefektivnějších způsobů. Dítě je schopno zapamatovat si různé kombinace tahů, různé způsoby otevření partie a podobně.
-Zlepšuje schopnost číst. Už malé děti si zapisují partie či studují šachovou literaturu. Většinou se z nich stávají vášniví čtenáři. |
36 |
Lego robotika |
3. - 3. |
čtvrtek |
15:10 - 16:10 |
14 |
pí uč. Fojtů |
1900 |
-10 |
-11 |
Bohužel kroužek zrušen pro malý počet zájemců v 2. pololetí. |
Kroužek naplněn |
Nabízíme zábavný a vzdělávací kroužek Bricks4Kidz. V našem programu používáme oblíbenou stavebnici LEGO® s rozšiřujícím programem Juniorské robotiky WeDo 2.0. Děti si tak rozpohybují a naprogramují jednoduché robotické hračky.
|