Maskot školy - Sova velká

Základní škola, Praha 2, Londýnská 34

Dekorativní prvek - budova školy

Plán výuky ročníku

Plán výuky pro 6. ročník od 05.06.2023 do 16.06.2023

Předmět Výstup Učivo Další upřesnění
Český jazyk a literatura zvládne popsat gramatické jevy určí správně větné členy Mluvnické opakování celého roku (shoda přísudku s podmětem, větné členy, čárka ve větě jednoduché).
Anglický jazyk Žák rozumí obsahu jednoduché a zřetelně vyslovované promluvy či konverzace, která se týká osvojovaných témat. Žák popíše osoby, místa a věci ze svého každodenního života. • porozumění tématu/obsahu krátkého a jednoduchého projevu zřetelně pronášeného jednou či více osobami, který se vztahuje k osvojovaným tématům (vybere, přiřadí, ukáže, doplní znak/obrázek/text) • popis sebe samého, dalších osob, prostředí, v němž žije, každodenních činností a potřeb a způsobu života za použití jednoduchých vět Průřezové téma: Multikulturní výchova, multikulturalita - význam užívání cizího jazyka jako nástroje dorozumění a celoživotního vzdělávání. Vyjádření porovnání pomocí stupňování přídavných jmen - druhý a třetí stupeň, as..as.. V učebnici lekce 5.
Matematicko fyzikální základ Načrtne a sestrojí základní rovinné útvary Využívá znalost o šíření světla ve stejnorodém prostředí Konstrukce trojúhelníků se znalostí stran a úhlů Základy optických jevů. Zdroje světla
Svět přírody Rozlišuje základní systematické skupiny rostlin a určuje jejich význačné zástupce pomocí klíčů a atlasů. Odvodí na základě pozorování přírody závislost a přizpůsobení některých rostlin podmínkám prostředí. Porovná vnější a vnitřní stavbu jednotlivých orgánů a uvede praktické příklady jejich funkcí a vztahů v rostlině jako celku. rozeznání a systematické zařazení běžných druhů rostlin do taxonomických skupin, práce s atlasem a klíčem adaptace rostlin k různým podmínkám prostředí. stavba a význam jednotlivých částí těla rostlin
Člověk a společnost Porovná základní rysy západoevropské, byzantsko-slovanské a islámské kulturní oblasti. Objasní význam vůle při dosahování cílů a překonávání překážek. Uvede nejvýznamnější typy památek, které se staly součástí světového kulturního dědictví. • rysy východoevropského, západoevropského a islámského kulturního okruhu • vědět jak umět řešit problémy a chtít řešit problémy • typy památek (architektonické, hmotné umělecké, písemné, technické, nehmotné)
Estetická výchova vybírá, kombinuje a vytváří prostředky pro vlastní osobité vyjádření. Využívá svých hudebních a pěveckých dispozic ke zpěvu vybraných písní; rytmická cvičení
Informační a komunikační technologie komunikuje prostřednictvím prostředků ICT. google kalendář
Tělesná výchova Zvládá v souladu s individuálními předpoklady osvojované pohybové dovednosti. Osvojované pohybové dovednosti tvořivě aplikuje ve vybíjené a zařazovaných doplňkových sportech. atletika-rychlé starty, pohybové hry, basketbalová a volejbalová průprava různé obměny vybíjené, doplňkové sporty